Thursday, March 6, 2014

Nutriferon shaklee

 Hari ni nak share testimoni Master Norita yang cuba memberi anaknya NUTRIFERON sejak kecik lagi...

Sebenarnya setiap pengalaman itu memberikan ilmu baru.
Dulu saya cuba beri anak saya Nutriferon. Selepas beberapa hari mereka dapat ulser penuh dalam mulut. Sejak tu serik nak cuba walhal beri kat mereka sikit takat jamah.
Tapi selepas Addin dan Nasa kena allergik, may be musim panas dan ada terkena mana-mana tempat kotor terutama di padang sekolah. Bila doktor beri kami antibiotik, saya dan abah Addinnasa nekad taknak beri. Waktu tu terfikir Nutriferon. Kenapa taknak beri Nutriferon yang sah-sah vitamin.
So saya dan suami nekad taknak beri antibiotik. Kami beri Addin dan Nasa makan Nutriferon 2-3 peket sehari as booster untuk imun. Alhamdulillah dalam 3 hari sangat memberansangkan!!!
Sejak dari itu, saya berani beri pada anak saya vitamin ni malah menjadikan kewajipan mereka amalkan setiap hari.
Dulu memang saya baca ada artikel dari sumber yang tidak diketahui, mengatakan Nutriferon untuk 12 tahun ke atas tetapi yang buat saya berani mencuba adalah apabila ada seorang customer datang ke rumah mencari Nutriferon dan menceritakan pengalaman anak buahnya yang sembuh dari radang peparu selepas amalkan Nutriferon, masyaALLAH kuasa Allah juga ia berlaku.
Ini saya nak share kan satu lagi testimoni Nutriferon Shaklee :
So bagi anak yang ada masalah yang sama, why not cuba? Terutama kalau selalu sakit dan bergantung dengan ubat tak elok juga. So better tukar kepada vitamin.
Credit : kak n
Nak beli Nutriferon dengan harga ahli?
Jimat sehingga 20%.. hubungi saya segera
♥017-6777153 /019-7557153
♥Email: azah150386@yahoo.com
♥FB : Azah Ezat
♥Fanpage:http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
♥Pin BB : 2949585B
♥COD : MUAR,TANGKAK,JASIN,MELAKA
 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Nak beli Nutriferon dengan harga ahli? Jimat sehingga 20%.. hubungi saya segera ♥017-6777153 /019-7557153 ♥Email: azah150386@yahoo.com ♥FB : Azah Ezat ♥Fanpage:http://facebook.com/VitaminterbaikAnda ♥Pin BB : 2949585B ♥COD : MUAR,TANGKAK,JASIN,MELAKA

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Cik Rose Cute. All Right Reserved To Me.